söndag, juni 13

LATA DAGAR

Jag latar mig för tillfället mer än vad jag nånsin gjort. Det är jag värd o det behöver jag.
Familjen är med mig hela tiden o vi spenderar all möjlig tid vid huset.

Magnus hugger o klyver o fixar o donar o helt genomsvett o skitsnygg som vanligt.

Jag donar med o måla i gästhuset. Det ser förskräckligt ut men kommer bli lite gulligt.
Färgen är vit som vanligt. Kommer bilder så fort jag kommit en bit. Som sagt lata dagar.

Så äter vi grillkorv till lunch hela tiden. Det ingick inte i min kostcirkel förr.. Det gör det nu
o det är gott.

Killarna underhåller sig själva mest hela tiden. Ibland tar vi en fotbollsmatch..eller basket.
Idag vann morsan basketen men Luiz slätade över förlusten med o säga - Mamma , det spelar ingen
roll att du vinner i basket för jag vinner över dig i yatzon. ( yatzy )

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter, good for you! Unna dig att vara lat, det är du värd! Gullig Luiz är då, söt kommentar! Måste vara underbart att hänga i huset när det ligger i sån fin natur. Så avkopplande! kram/Helen

    SvaraRadera
  2. OOO vad det låter härligt! Ser fram emot mer bilder. Finns inget som roar så som barnens kommentarer, love! Ha det bäst och fortsätt att lata dig! Kram BTW. nu ser jag igen, förstod du kanske!

    SvaraRadera


Vi bygger ett Eksjöhus