onsdag, juni 30

SOMMAR !!!!

Nu är det verkligen sommar. Så skönt. En Turkiet resa i Maj och så detta fina väder ! Har verkligen fått en bra dos av sol o bad. Ja ni läste bad. Jag har faktist badat redan . Midsommar på Arkö. Satt uppe en hel natt o pratade med en fin moster o dagen efter kände jag mig bakis. Så jag tog ett dopp i det svinkalla vattnet. Tror det va 16 grader , fast det låter inte troligt att jag skulle bada då så det va säkert lite varmare.



Vi hade en jättefin midsommar. Min mans släktingar är så härliga! Massa god mat , efterrätter alltid viktigt :) , massa skratt o en del tårar. Fint tycker jag. Puss på er ni vet vilka ni är!














1 kommentar:

  1. Härliga bilder, när det är sommar i Sverige finns det inget bättre land att vara i! Kram

    SvaraRadera


Vi bygger ett Eksjöhus