fredag, augusti 6

ANDRA UPPDRAG

Jag har haft en väldigt speciell sommar. Både på gott o ont.
Men på bloggen snackar vi bara gott :)
Jag har fått nya uppdrag. Bla att umgås mer med mina nära o kära, vila,
jobba mindre, läsa böcker se på filmer o mer därtill . Detta har jag sysslat med
nu i 10 veckor o känner mig gladare i magen än på länge.
Mina närmsta vänner o jag har sista tiden diskuterat detta med bloggande o
fejsbookande...
En av de kloka vänner jag har, fick mig på bättre tankar.
Jag har ingen lust o bidra med en rosaskimrande blogg till faktist.
Det finns ju så många.
Så nu lägger jag ner bloggen. Ledsen om jag suktat med bilder på vårt
husprojekt. MEN ni är så välkomna o hälsa på . Så ses vi i Real life i stället ;)

Love Linda

4 kommentarer:

  1. Första gången jag såg ert hus var på en bild på bloggen. Jag vill inte se huset när det är färdigt på en bild på internet. Jag vill se det när vi tillsammans kan gå runt i det, känna dofterna, ta på bänkskivan i köket och sedan fika i trädgården.
    Jag ser fram emot att börja umgås mer i verkligheten och prata om vad som har hänt, än att göra det genom bloggar och facebook.
    På nätet kan man inte få de där varma kärleksfulla kramarna som gör att man känner ända in i hjärtat hur mycket vi bryr oss om varandra. Och dom vill jag verkligen inte vara utan för allt i världen.

    Puss & kram

    / Linda N

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Linda Nilsson. Såklart vi ska latja och mysa ute i ert finfina hus tillsammans och inte var och en för sig på nätet. Jag bara älskar ert hus!!! Längtar tills vi får se det live. LÄNGTAR EFTER DIG <3 puss hjärtat, ses snart!!!

    SvaraRadera
  3. jag som älskar att läsa bloggar fäller såklart en tår men vi ska definitivt komma och hälsa på er i ert fina hus!

    SvaraRadera
  4. Håller också med Linda N! Vi ses gärna hos er en hel del framöver :) Massa massa kramar till dig och din söta familj!!

    SvaraRadera


Vi bygger ett Eksjöhus