söndag, februari 28

Söndag igen !

Ny söndag. Ny lägenhet.
Sitter nu här i samma soffa med samma dator fast på nu adress.
Flytten har fått bra. Syrran o hennes man hjälpte oss men ändå gick hela Lördagen åt.
Hade trott att killarna skulle va hos mormor o morfar till typ 15 men kl blev snarare 19.
Inte så kul men vi fick iallafall denna söndag tillsammans.
Det känns jättebra i nya lyan. Killarna springer runt o tycker det är spännande.
De sov kanonbra inatt o vi oxå. Vi kommer trivas här , det känner jag.
Ska ta ett samtal till Ståhls imorgon om en ugnslucka som öppnar sig lite när den själv vill o så måste de komma o öppna upp vårt förråd så vi kan lasta in massor där. Ehhh varför sätta hänglås på tomt förråd?

Ska fixa gardinstänger imorn. Är så bortskämd med fina fönster som inte kräver gardiner men här är det inte riktigt så... Men det är typ det enda jag ska köpa. Sen får det va.
Ska bara småfixa några dagar här nu sen är det fullt fokus på huset.
Börjar även se fram emot min födelsedag som är om ca 2 veckor. Det kommer bli ungefär 8 dagars firande på olika sätt. Känns såå kul! Min man har en överaskning till mig fre - sön.
Ledtråden jag fått är Stadsliv !! Längtar .

Men först. En ganska så vanlig vecka med efterföljande ledig helg. ! Då kanske man kan få chans o träffa den nya tjejen i gänget Wilda. Hoppas ni mår bra hela familjen. Ni ska veta att ni varit i våra tankar o att vi pratat om er ända sen hon kom. Längtar!!
Må så fint kära vänner o familj så ses vi snart.

4 kommentarer:

  1. haha, var tokigt. Hade jag läst ditt inlägg i går hade jag vetat så mycket mer i dag. och haft mer tid över till annat prat, du är en bra pratare och lyssnare. Som sagt life coach kanske vore nått! Stort tack för ny färg och klipp, känner mig så fin! Hade bäst kram Tessan

    SvaraRadera
  2. Tack hjärtat! Wilda längtar efter att få träffa er med. Har berättat för henne att det finns två riktigt söta killar som hon ska få lära känna. Hoppas vi ses snart! Puss puss <3

    SvaraRadera
  3. nu har du hoppat över en söndag!

    SvaraRadera


Vi bygger ett Eksjöhus