söndag, april 11

KÖKSFUNDERINGAR

Vi har haft fullt upp med funderingar nu över hur resten av huset ska se ut. Golv kök o badrum ska alltså bestämmas nu.Fast vi har fram till maj juni på oss så det är ganska lungt än så länge..

Vi tycker lite olika om köket. M tycker högblankt o svart granitskiva o rostfria vitvaror.
Jag vill ha allt vitt o matt. Mer klassiskt. Vit bänkskiva o alla maskiner integrerade.
Tycker hans förslag är helt ok men lite för mycket trend.
Här kommer lite bilder som faller mig i smaken..


Foto: Mikkel Adsbol


Foto: tinekhome.dk



Foto: sköna hem

Såhär skulle ju i o för sig M:s förslag kunna upplevas . Inte så dumt egentligen men tycker det är lite för tufft i stilen..
Foto: Invita



jajaja vi får se. lyxiga bekymmer.
För övrigt så har vi haft en del möten med inblandade.
Ja det är en del småbitar som ska fixas innan man får gå vidare.

Har iallafall fått inflyttsdatum 15 Oktober!!

2 kommentarer:

  1. härligt att ni fått ett inflyttningsdatum! jag röstar för ditt förslag ang köket!
    kramar

    SvaraRadera
  2. jag håller nog oxå på ditt förslag. Gillar cemenskännslan på bänkskivan. Sen skulle jag helt klart välja integrerade eller vita vitvaror. finns någon ny lack nu som har superfin finisch! Spännande för er, lite mer verkligt när man får ett datum, visst! Kram kram

    SvaraRadera


Vi bygger ett Eksjöhus